Aktuality ze školky

Školka v přírodě

Pondělí - po prvním obědě a odpoledním (ne)klidu za námi přišel Lufťák, který nás bude doprovázet, úkolovat, učit, hrát si s námi, odměňovat....no prostě s námi bude pořád až do odjezdu. A hned si pro nás připravil první úkol, projít Lufťákovu stezku a splnit připravené úkoly. Zvládli jsme jich 5 ze 7 a za odměnu dostali samolepku. Tu jsme si večer nalepili do deníčku a ještě přidali první obrázek. Před spaním přijel pošťák s první várkou pohledů - to bylo radosti. Teď už všichni chrníme, však to byl také náročný den. Zítra se zase ozveme.

Úterý - Lufťáci zdraví Prahu. Tak máme za sebou druhý den a už jsme obstojně pozkoumali okolí. Dopoledne jsme si namasírovali nohy a vyšlápli až na rozhlednu Žalý, kde na nás už čekal náš kamarád Lufťák. Po poledním odpočinku nás Lufťák vyslal splnit poslední 2 úkoly ze stezky - hráli jsme pexeso a skládali veverku se zajícem. Našlapali jsme spoustu kilometrů a ještě si stihli před večeří pohrát na hřišti. K večeři jsme si nacpali bříška špagetami, namalovali zážitky z dnešního dne, umyli se, rozdali pohledy a diplomy, zalezli do pelíšků..........o čem se nám asi bude zdát? Prohlédněte si fotky ve fotogalerii!

Středa - Hned od rána jsme se těšili, co si pro nás dnes Lufťák připraví. A po snídani jsme se to dozvěděli. Hurá - pojedeme autobusem do Harrachova. Sice jsme po cestě chytali do pytlíku 2x blitíčko, ale když jsme dojeli, už bylo všem dobře a mohli jsme vyrazit. Jako první nás čekala liščí stezka plná různorodých úkolů. A když jsme po chvíli zaslechli šumění a mumlání vody, už jsme tušili, že jsme blízko Mumlavských vodopádů. Byla to krásná podívaná. A teď rychle prohlédnout si město Harrachov a slavné skokanské můstky, pohrát si na dětském hřišti, sníst si připravené dobroty v balíčku a pak už nabrat směr ke sklárně, kde na nás čeká autobus. Cestu zpět jsme někteří únavou usnuli. Také jsme hned po příjezdu byli hned plni sil.....jo, jo, regenerujeme rychle :-)

Čtvrtek - poslední den je za námi a my jdeme spinkat plni dojmů a zážitků. Dopoledne měl pro nás Lufťák opět překvápko, vyráběli jsme si pokladničky z překližky a pak nám zbyla i chvilka na hraní. Odpoledne jsme se vydali na bojovku za pokladem. Hledali jsme kouzelnou skálu, která se nám po splnění všech úkolů otevřela a našli jsme i poklad. Další odměny na nás čekaly v penzionu, hlídal je sám Krakonoš. Večer pak přišla všemi očekávaná diskotéka, a tak jsme tančili, hráli hry, zpívali a smlsli si i na zmrzlině. Zítra se už rozloučníme s Lufťákem (bude se nám po něm stýskat) a hurá do Prahy. Těšte se na nás a čekejte před školkou. Předpokládaný návrat mezi 15.30 - 16.00 hod.

Aktuality

Hledáme kuchařku

Do naší Školičky přijmeme od září pomocnou kuchařku na 0,75 úvazku. Prosíme, pište na mail MŠ - ms.chvaleticka@seznam.cz.

Školka v přírodě

Vyhlášení výsledků zápisu

Výsledky přijímacího řízení do MŠ Chvaletická na školní rok 2019-2020 budou vyvěšeny 22.5.2019 na nástěnce MŠ i na webových stránkách  v sekci zápis do MŠ. Rodiče nepřijatých dětí prosíme o...